keskiviikko 18. huhtikuuta 2007

Agissa


Ihanaa, kun saadaan olla isolla kentällä. Jaavalla oli syksyn jälkeen ekaa kertaa rimat maksi-korkeudella, eikä mitään ongelmia :) Eka rata oli takanaleikkausta ja hienosti Jaava toimi. Olin ihan positiivisesti yllättynyt, kun mä aina vaan teen valsseja, sillä takaaleikkaukset tök-tök-tökkii. Jaava pysyi tosi hyvin hallinnassa ansakohdat ja meni ihan kivasti muutenkin. Ainut miinuspuoli on se vauhti, joka hiipuu rimojen korkeuden takia. Tokan radan rataantutustumisessa ajattelin, ettei tästä tule mitään. Mutta mitä vielä! Jaava oli ihan tositosi taitava! Ja nyt oli jo vauhtiakin mukavasti, kun olin itse eriasenteella mukana. Jaavaan vaikuttaa tosi paljon mun oma asenne (yllätys!). Tänään sujuivat jopa kepitkin, jotka viimeiksi olivat se murheenkryyni.

Loppuverryttelyn jälkeen otin vielä kentällä vähän yleistä hauskuuttelua. Tehtiin seuraamista pallopalkalla ja Jaavalla oli ihan hirveä vauhtipäällä. Heittelin sitten huvikseen sille palloa ja tein parit luoksetulon pysäytykset + kerran niin, että heitin pallon mun selän taakse. Jaavalla oli kyllä vauhtia ja intoa tosi mukavasti. Ja molemmilla oli kivvaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti