torstai 30. heinäkuuta 2015

Verijälki nro. 1

Eilen tehtiin Myrtille verijälki. Mä kävelin metsässä ekan kerran ties kuinka moneen kuukauteen! Polkuja pitkin oon kävellyt, mutta en metsässämetsässä. Kivaa :) .Hidastahan mun meno on,
mutta suunta on vain ylös.

Myrtin jälki oli semmoisen 18 tuntia vanha, kahdella kulmalla ja pituutta joku 150m. Mä roikuin eka liinan perässä, mutta tasapaino ei olis kestäny vetoa, joten mä kävelin perässä ja huutelin mitä tehdä :D . Myrtti teki ekan suoran hyvin, mutta oisko kulman ja makauksen jälkeen haju siirtynyt alemmas, kun sinne oli veto. Pienen odottelun jälkeen lähti merkittyä reittiä. Teki toisen makauksen ja  kulman ok. Taas tuli pieni seisoskeluhetki Myrtin tehdessä kokoajan hommia. Loppu ok ja sorkka löytyi. Hyvä Myrmy!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti