perjantai 21. kesäkuuta 2013

Voihan... Mette!!

Vannon, että en enää ikinä ota mustaa koiraa. Mette kiskaisi keskiviikkona iltaruokansa siihen tahtiin, että sain yön kävellä ulkona ja syöttää parafiiniöljyä. Huvittavinta oli, kun avasin väkipakolla sen suun ja kaadoin parafiiniöljyä suoraan kurkusta alas.. Mitä tekee Mette? No on ihan hölmistynyt ja näyttää, että voihan sitä syödä suoraan pullostakin. Ei kai siinä, huomattavasti helpompaa mulle ;) Nyt mulla onkin edessä seuraava ongelma, kun häntä ja persvillat ja takajalat on ihan öljyssä.. Mette taisi annostella itselleen vähän turhan ison annoksen, jonka johdosta lattiatkin on mukavasti öljytty (taisi vähän peräaukko fuskata, vaikka sitä itseään ei sisältä löytynytkään). Pari kertaa oon pessyt sen koirashampoolla, mutta koko koira on edelleen ihan järkyttävän näköinen. Millä ihmeellä mä sen pesen, jotta saan öljyn pois?

Pikkuinen villasukka pari vuotta sitten
Oikein ihanaa juhannusta kaikille! Mulla vierähtää juhannus töissä, joten mitään ihmeempiä suunnitelmia ei ole. Treenaillaan vähän tokoa, kun tekemistä riittää..

1 kommentti:

  1. Serkkusi kaatoi alle kaksvuotiaana jäteöljyä päälleen(oli alasti, niin häntä pestiin mäntysuovalla ja loput lähti kulumalla:)

    VastaaPoista